थोरै लगानीको साथ नेपालमा 10 वटा साना व्यवसाय विचार
यद्यपि नेपाल एक कम विकसित देश हो, तर साना व्यवसाय नै नेपाली अर्थतन्त्रको मेरुदण्ड हो। नेपालमा हामी ठूला उद्योगहरू देख्न सक्छौं जस्तै कार्पेट, कपडा, र अन्य हस्तकला उत्पादनहरू कम पूँजीको साथ एमएसएमडब्ल्यूको रूपमा आफ्नै व्यवसाय स्थापना गर्दै भन्छन् र बिस्तारै उनीहरूको सेवाहरूको साथ लोकप्रियता प्राप्त गर्दछन्। नेपालमा धेरै खास गरी पिछडिएका वर्गका महिलाहरू छन् जुन प्रायः लघु उद्यमहरू चल्दैछन्। हालसालै नेपालको परिप्रेक्ष्यमा धेरै युवाहरूले आफ्नो जीवनलाई व्यवस्थित गर्ने र उनीहरूले गरेको कामबाट साँचो सन्तुष्टि प्राप्त गर्ने अनुमान गरिरहेको छ, यद्यपि अधिकांश मानिसहरू सरकार र निजी रोजगारीमा असन्तुष्ट छन् किनभने नेपालमा बढ्दो महँगोताको कारण छ। नेपालमा सानो व्यापार सुरू गर्नका लागि यसको लागी ब्यापारिक विचार, रचनात्मकता, कडा परिश्रम, धैर्य र जोश चाहिन्छ। त्यसो भए, धेरै जसो मानिसहरू परिपक्व उद्यमी हुन चाहन्छन, आफ्नै व्यवसाय सुरु गर्न चाहन्छन तर व्यवसायिक ज्ञानको अभाव छ, र सुरु गर्ने तरिका। नेपालमा धेरैजसो उद्यमी उद्यमहरू थोरै लगानीको साथ सानो व्यवसायको रूपमा सुरु भएका छन्। वेबलिंक नेपालले कम लगानीको साथ नेपालमा साना व्यवसाय विचारहरूको सूची प्रस्ताव गर्दछ, जसले सजीलै तपाईंको बजारमा आउँदछ।
1.डिजिटल मार्केटिंग
आजको नेपालमा डिजिटल व्यवस्थापन र मार्केटिंग संक्रमण कालिन चरणमा छ, हरेक व्यवसाय संगठन इन्टरनेट र डिजिटल प्लेटफर्मको साथ भारी छ। विश्वव्यापी विश्वले नै डिजिटल व्यवस्थापन र मार्केटलाई उत्तम रूपले अनुकूलन गरिसकेको छ, यद्यपि नेपालजस्तो विकासोन्मुख राष्ट्र डिजिटल प्लेटफर्ममा उदाइरहेको छ किनकि नेपालका असंख्य डिजिटल व्यवस्थापन कम्पनीहरूले अनलाइन स्थापना र काम गर्न थालेका छन्। तर अझै पनि तिनीहरू डिजिटल व्यवस्थापन र मार्केट रणनीतिहरूको ठूलो सम्भावनाबारे अनजान छन्।नेपाल काम गर्नका लागि परम्परागतबाट द्रुत गतिमा अघि बढिरहेको छ र डिजिटल व्यवस्थापनको सम्भावित घनत्वको रूपमा सेट गरिएको छ। वेबको लगातार वृद्धि प्रयोगले अनलाइन व्यवसायको विस्तार ल्याएको छ र आउँदो बर्षमा अर्को अर्ब डलरको उद्योग हुने छ, जसले व्यक्तिलाई डिजिटल प्लेटफर्ममा आफ्नो क्यारियर बृद्धि गर्न अवसरहरूको विस्तृत श्रृंखला प्रदान गर्दछ। आजकल लगभग आधा जनसंख्या अधिक अनलाइन पदार्थ अधिक खान्छन्। नेपालमा डिजिटल ब्यवसायका नयाँ आविष्कारहरू र अवसरहरूले डिजिटल व्यवसायको क्षेत्रमा ठूलो अवसरहरू सिर्जना गरेको छ।
2.ट्राभल एजेन्सी
ट्राभल एजेन्सी पनि एक सानो व्यवसाय हो जुन कम लगानीको साथ सुरू गर्न सकिन्छ। यसले पर्यटन क्षेत्रमा महत्वपूर्ण भूमिका खेलेको छ र नेपालको पर्यटन विकास र प्रवर्धनको सम्पूर्ण प्रक्रियामा महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्छ। यस एजेन्सीको प्रमुख कार्य भनेको प्याकेज बनाउनु हो र पर्यटकहरूलाई सबै आकर्षण, सुविधा, पहुँच, सहायक सेवाहरू प्रदान गर्नु हो। ट्राभल एजेन्सी समावेशी पर्यटन, छुट्टी, बेच्ने यात्रा टिकट (सडक, हवा, रेल, र समुद्र), यात्रा कागजातहरू (भिसा, राहदानी, र अन्य आवश्यक कागजातहरू), मनोरञ्जन, आवास, कार भाडा, आकर्षण टिकट र बीमा बिक्री गर्दछ। जनतालाई। साथै ट्राभल एजेन्सी भिसा खरीद सुविधा, विदेशी विनिमय, मार्गदर्शन, र यात्रा को स्थान को बारे मा जानकारी को प्रदान, र यात्रा प्याकेजहरू बिक्री। आजको ट्राभल एजेन्सी नेपालको सब भन्दा ठूलो र गतिशील उद्योग मध्ये एक भएको छ। यस गतिशील एजेन्सी सुरू गर्न व्यक्तिलाई ट्राभल एजेन्सी अपरेशनको बारेमा बढी ज्ञानको आवश्यक पर्दछ।
3.अनलाइन शपिंग / ई-वाणिज्य
पछिल्लो दशकमा, प्रविधि मानव जीवनमा धेरै चीजहरू परिवर्तन भएको छ, उनीहरूले काम गर्ने तरिका, उनीहरूले ज्ञान लिने तरिका, उनीहरू किनमेल गर्छन्, र अन्य धेरै। टेक्नोलोजीको द्रुत बृद्धिका कारण, व्यवसाय संगठनहरूले पनि त्यहाँ बिक्री विधि स्विच गर्न सक्षम छन्, पारम्परिकबाट इलेक्ट्रॉनिकमा। इन्टरनेट उनीहरूको लागि व्यावसायिक लेनदेन गर्न मुख्य वाहन भएको छ। यसले शारीरिक ठाउँको बोझ पनि मेटाउँछ र तिनीहरूलाई वेबसाइटहरूमा उनीहरूको उत्पादनहरू प्रदर्शन गर्न मद्दत गर्दछ। यो सीधा ग्राहकहरु सम्म पुग्न सहज गेटवे छ। नेपालमा दाराज, सस्तोडल, मुन्चा, मेरोशप्टिंग, र अधिक धेरै जस्ता केही अनलाइन शपिंग कम्पनीहरू छन्, जुन उनीहरूको व्यवसायमा केही वास्तविक मूल्य उत्पन्न गर्न सक्षम भइरहेका छन्। आजका दिनहरूमा मानिसहरू आफ्नो काममा व्यस्त छन् र बजारमा किनमेल गर्न पर्याप्त समय छैन। त्यसोभए अनलाइन शपिंग तिनीहरूको मनपर्ने विकल्प भएको छ। अनलाइन बजार पनि बढ्दो छ तर कुनै पनि कम्पनीले वास्तवमा मिति सम्म बजार पूर्ण रूपमा लिएको छैन। यदि तपाईं नेपालमा अनलाइन शपिंग व्यवसाय वा ई-वाणिज्य व्यवसाय सुरू गर्न चाहानुहुन्छ भने, तपाईं कम लगानीमा आफ्नो व्यवसाय सुरू गर्न सक्नुहुनेछ।
4.Bloging
यो इक्कीसौं शताब्दीमा, डिजिटल प्लेटफर्म मार्केट वातावरणको व्यवसायमा bloging एकदम महत्त्वपूर्ण छ। एउटा सानो व्यवसाय वा बहुराष्ट्रिय कम्पनीमा, ब्लगि प्रत्येक व्यवसाय मार्केटिंग रणनीतिको अभिन्न हिस्सा हुन्छ। यसले तपाइँको वेबसाइट ट्राफिक चलाउन,SEO/ SERP बढाउन, पहिलो स्थान बनाउने, र अझ राम्रो ग्राहक सम्बन्ध विकास गर्न मद्दत गर्दछ। यो युवालाई न्यूनतम लागतको साथ पेशेवर ब्लगिंग सुरू गर्नका लागि सबै भन्दा आकर्षक क्षेत्रहरू मध्ये एक भएको छ। उद्यमी केवल एक डोमेन नाम र होस्टिंग स्पेसमा लगानी गर्नु पर्छ। ब्लगिंग व्यवसाय प्रमोट गर्नका लागि तपाईले ब्लगको लागि तिर्नु पर्छ, लगभग रु। 3600अनलाइन दृश्यता, ब्रान्ड सचेतना, ब्लग ग्राहकहरू, र समर्थन व्यवसाय वृद्धि गर्न, एक व्यवसाय ब्लग पहेंलो पृष्ठहरूको रूपमा मार्केटिंग व्यवसायको लागि धेरै आवश्यक छ।
5.भ्लगिंग
भ्लागि यी दिनहरुमा लोकप्रिय लोकप्रियता छ किनकि मान्छेले सामान्यतया ब्लगहरु पढ्नु भन्दा भिडियोहरू हेर्न मन पराउँछन्। भ्लगि भनेको अनलाईन भिडियोहरू सिर्जना गर्नु हो जुन अडियो र दृश्य प्रभावको साथ सबै जानकारी रेकर्ड गर्दछ र कुनै विशेष वेबसाइटहरू परिचय गराउन चाहेको जानकारी डेलिभर गर्दछ। भ्लगिंग पनि वेबमा सबैभन्दा धेरै भ्रमण गरिएको साइट हो र हालका वर्षहरूमा तीव्र रूपमा देखा पर्दछ। व्यक्तिहरूका लागि धेरै भिडियोहरू प्रस्तुत गरेर भाग लिनका लागि यो राम्रो प्लेटफर्म हो। भ्लगर्सले उनीहरूको उद्योग / संगठनलाई व्यावसायिक बनाउन र भिडियो उत्पादनबाट मौद्रिक लाभ दिन सक्छन्।
0 Comments